کشمیر میں اسلام اور سوفیزم

تصوف، ایک اسلامی تصوف، جسے عربی زبان میں ‘تاسووا’ کہا جاتا ہے. مشق کا ایک سکول جس پر خدا کی تلاش پر زور دیتا ہے اور مادہ پرستی کو ختم کرتا ہے. صوفی اصطلاح کی ابتدا کے بارے میں مختلف اکاؤنٹس کھڑے ہوتے ہیں، زیادہ تر خیالات کا خیال یہ ہے کہ یہ عربی لفظ صوف سے پیدا ہوا ہے، جو روایتی طور پر صوفیات سے پہنا ہوا تھا. تصوف کے تحریری اظہار میں شاعری، اور ادب میں خدا کی راہ اور ان کے ساتھ ساتھ نفسیاتی تبدیلیوں کے راستے پر روح القدس کی جگہوں کی وضاحت. تصوف نے صدیوں کے لئے ادب اور آرٹ کا سائز بنا لیا ہے، اور رومی کی شاعری سمیت تقریبا 8 ویں 13 ویں صدیوں تک پائیدار “سنہری عمر،” اسلام کے سب سے زیادہ گونج ٹکڑوں کے ساتھ منسلک کیا جاتا ہے

چونکہ اس کی اصل میں بہت غلط فہمی پیدا ہوئی، بعض لوگ تصوف کو اسلام کے فرق کے طور پر سمجھتے تھے. تاہم، یہ حقیقت میں ایک وسیع طرز عمل ہے جس میں فرقوں کو منتقل کرنا ہے. صوفی مشق مادیاتی چیزیں، روح کی پاکیزگی، اور اللہ تعالی کی نوعیت کی صوفیانہ تفہیم کی مذمت پر توجہ مرکوز کرتا ہے. پیروکاروں کو روحانی سیکھنے کی تلاش کے ذریعے، خدا کے قریب قربت کی راہنمائی میں یقین، آخرت میں الہی کا سامنا کرنے کے ذریعے کی راہ میں انحصار کرنے پر یقین، کی طرف سے خدا کے قریب حاصل کرنے کی کوشش کریں؛ اسلامی عقیدہ کا ایک بنیادی جزو. تاہم، صوفی میں سوچا کہ اس کی قربت اس زندگی میں محسوس ہوسکتی ہے.




یہ اسلام کے روحانی طول و عرض سے زیادہ کچھ نہیں ہے، اکثر اسلامی عقائد اور عمل کی شدت کے طور پر کہا جاتا ہے. اساتذہ کے علمی مشقوں کے برعکس، اس وجہ سے انحصار کرتا ہے، صوفیات الہی انسان کے تعلقات میں جذبات اور تخیل پر منحصر ہے

صوفی عبادت کا ایک مرکزی جزو مستقل ہے، خدا کی ذہنی یاد ہے، فرقہ وارانہ طور پر اور انفرادی طور پر، الہی کے ساتھ زیادہ سے زیادہ تعلق کاشت کرنے کی طرف. صوفی روایات عام طور پر نماز، نظم و ضبط، اور الہی ناموں یا قرآن کی آیات کے طریقہ کار تکرار پر مشتمل ہے. صوفیانہ اجتماعات میں، صوفی نے ان کو انجام دیا، اکثر موسیقی کے ساتھ.

اس روایت کی صوفیانہ فطرت اکثر اس مشق کے ارد گرد کچھ تنازعہ پیدا کر چکے ہیں. بعض بنیاد پرستوں کو بت پرستی کے روپ کے طور پر، بزرگوں کے لئے عنصر دیکھتا ہے، کیونکہ ان کے خیال میں یہ خدا کی عبادت کے علاوہ کسی چیز کے لئے جذبہ ظاہر کرتا ہے. صوفی اسلامی دنیا میں مذہبی زندگی کا ایک متحرک حصہ رہے اور مسلم دنیا میں دیہی اور جدید معاشروں میں اور جدید جدید دانشوروں میں اسلام کی توسیع میں بہت فعال تھے. صوفی ادارے سامعال سرگرمیوں پر زور دیتے ہوئے، تیزی سے موبائل سماج میں سماجی ہم آہنگی فراہم کرتے ہیں. انہوں نے جدید دور میں مسلم عقیدے کی چیلنجوں کی شکل اور شکل میں مدد کی ہے




Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.